رن آؤٹ سے بچنے کی کوشش نے کھلاڑی کو اسپتال پہنچا دیا

سڈنی: بگ بیش لیگ کے میچ میں رن آؤٹ سے بچنے کی کوشش نے کھلاڑی کو اسپتال پہنچا دیا۔تفصیلات کے مطابق آسٹریلیا کی بگ بیش لیگ میں رن آؤٹ سے بچنے کی کوشش میں کھلاڑی بری طرح زخمی ہوگیا، فیلڈر کی تھرو کے بعد بیٹسمین سیم ہارپر نے تیزی دکھائی تو وہ بولر سے جاٹکرائے۔

میلبرن رینے گیڈز کے سیم ہارپر کو سر پر چوٹ آنے کے سبب فوری طور پر اسپتال منتقل کردیا گیا جہاں ان کی حالت خطرے سے باہر بتائی گئی ہے۔واضح رہے کہ بگ بیش لیگ میں میلبرن رینے گیڈز کی نمائندگی کرنے والے سیم ہارپر مخالف ٹیم ہوبارٹ ہاریکنز کے بولر نیتھن ایلیز سے ٹکرا گئے تھے۔

ڈاکٹر ہارپر کی حالت کا جائزہ لے کر انہیں میدان سے باہر لے گئے، انہوں نے 5 گیندوں پر 6 رنز بنائے تھے جب وہ ریٹائرڈ ہرٹ ہوئے۔

بعدازاں بی بی ایل نے ٹویٹ میں اطلاع دی کہ ہارپر کھیل میں مزید حصہ نہیں لیں گے اور ان کی جگہ ٹام کوپر کو شامل کرلیا گیا ہے۔میچ میں ہوبارٹ ہاریکنز نے مقررہ اوورز میں 3 وکٹوں کے نقصان پر 190 رنز بنائے اور میلبرن کو جیت کے لیے 191 رنز کا ہدف دیا تھا۔

میلبرن کی ٹیم ہدف کے تعاقب میں 4 وکٹوں کے نقصان پر 186 رنز بناسکی، افغانستان کے محمد نبی کی 30 گیندوں پر 63 رنز کی جارحانہ اننگز بھی میلبرن رینی گیڈز کو شکست سے نہ بچاسکی۔

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
/* ]]> */