کرونا اور مسجد اقصی - آغا عاطف خان ‏

کرونہ کو زندہ رکھنے کیلئے موسم گرم نہیں ہونے دیا جا رہا ، بارش ، ژالہ باری ، و زلزلوں کا امکان ہارپ ٹیکنالوجی سے ممکن بنایا گیا ہے ۔ ۔ ۔ درجہ حرارت جونہی 27 سینٹی گریڈ سے اوپر جاۓ گا ۔ یہ وبا ختم ۔‏ سوشل میڈیا پر ہر روز رات کو شور روزانہ کیا جا رہا ہے ، گھروں سے نکلو ، زلزلہ آ رہا ہے ، اگر میں کہوں یہودی زائیونسٹ کی سازش ہے تو ؟

ہارپ ٹیکنالوجی کے ذریعے زلزلہ ضرور لایا جائے گا ، مگر ابھی شیر آیا ، شیر آیا کے مصداق جھوٹ پھیلایا جا رہا ہے تاکہ جب آےُ ، تو ، عوام ایزی لے ، جھوٹی خبر سمجھے ۔ جانی نقصان زیادہ سے زیادہ ہو ۔ اس حوالے سے سوشل میڈیا کا جھوٹا پروپیگنڈہ فالو کرنے کی بجاۓ پاکستانی و بین الاقوامی میڈیا کو ٹی وی پر چیک کیا جائے ۔ پاس اوور کیا ہے ، جس سے پہلے یہودی زائیونسٹ کا مسیحا آ رہا ہے ؟

8 اپریل بروز بدھ سے 16 اپریل 2020 تک یہودی کا پاس اوور ہے ، عید ۔ ۔ ۔ 12 اپریل کو ایسٹر ہے ( عیسائی ) ۔ ۔ ۔ یہودیوں کے مطابق پاس اوور سے پہلے انکا مسیحا آ رہا ہے ، ٹرمپ نے بھی 12 اپریل کی تاریخ دی ہے کہ سب کچھ ٹھیک ہو جاۓ گا ۔ یروشلم میں 8 اگست 2019 کو ہیکل کی مغربی دیوار کے ساتھ لومڑیوں کا نظر آنا یہودی سکالرز کے مطابق بیبلِیکل پروفیسی ( بائبل کی پشین گوئ ) ہے ۔ ۔ ۔ جو پوری ہو چکی اب ہیکل سلیمانی کی تیسری مرتبہ تعمیر طے ہے ۔

مسجد اقصیٰ / یروشلم شہر یہودیوں ، عیسائیوں ، مسلمانوں کیلئے بہت مقدس جگہ ہے ۔ہیکل سلیمانی کی تعمیر کیلئے مسجد اقصیٰ کی شہادت ہر صورت زائیونسٹ کے مطابق ضروری ہے ، ورنہ انکا جھوٹا دجال نہیں آنے لگا ۔ ۔ ۔ 11/ 9 سے نیو ورلڈ آرڈر کی بنیاد رکھی گئی ۔ اسکے بعد دنیا بالکل بدل گئی ، پھر ڈیل آف دی سنچری کے نام سے پچھلے سال تقریب منعقد کی گئی جس میں عرب دنیا کے حکمران بھی شامل ہوےُ ، انہوں نے ہیکل سلیمانی کی تعمیر کو خوش آئند قرار دیا ۔ مسلم حکمران قابو دے چکے ۔ ۔ ۔ مسّلم امہ کو قابو کرنا مشکل تھا ۔

پوری مسلم امہ کو پلان کے تحت علاقائی مسائل کا شکار کیا گیا ، بھارت میں مسلمانوں کی آبادی پر مسلم کش بل ، مقبوضہ کشمیر میں کرفیو ، قتل و غارت ، راکین ، سنکیان میں مسلم حراستی مراکز میں مسلمان قید ، عرب دنیا حالت جنگ میں ، پاکستان میں عوام ، مہنگائی ، غربت سے تنگ ، ایران بہت برے حالات میں ، مصر میں سیسی نے عوام کو قابو کیا ہوا ہے ، بنگلہ دیش کے راستے بھارت سے گزرتے ہیں ، لے دے کر بچا ملائيشيا ، ترکی ، ملائيشيا میں مہا تیر کو سائیڈ پر کر کے بھارت نواز حکمران تعینات ۔ ۔ ۔ ترکی و پاکستان و افغان طالبان سے کچھ مزاحمت آ سکتی تھی ۔ ۔ ۔ کرونہ بائیو لاجیکل وار سے پوری دنیا لاک ڈاؤن ۔ ۔ ۔ نیا بلاک کچھ عرصے کیلئے اسٹاپ ۔ ہر ملک کو اپنی پڑی ہے ۔

پوری دنیا کا ماحولیاتی نظام زائیونسٹ کے کنٹرول میں ہے ، امریکی طوفان قطرینہ ، پاکستان میں زلزلہ ، بھارتی اتر پردیش میں مصنوعی بارشوں کے زریعے سیلاب ، یو اے ای میں حالیہ مسلسل بارشیں ، آسٹریلیا جنگلات کی آگ اور بہت کچھ ۔ ۔ ۔ سب ٹیسٹ کیا گیا تھا ۔ یہ سب کچھ اب آبادی کو کم کرنے کیلئے ، اپنا غلام بنانے کیلئے کیا جا رہا ہے ۔ دنیا کا تاج ( تھرڈ ٹیمپل ، یہودی زائیونسٹ کیمطابق ) تیار ہونے کو ہے ۔ ۔ ۔ شیطانی عالمگیر حکومت کا قیام ۔

میں نہیں جانتا کہ اپریل 2020 میں کیا ہونے جا رہا ہے ، لیکن اتنا ضرور جانتا ہوں کچھ بڑا ہونے جا رہا ہے ، انتظار کریں ، دعا کریں اللّه پاک مسلمانوں کو کسی بڑی آزمائش میں مبتلا نا کر دے ۔ ۔ ۔ اللّه پاک مسلم امہ اور اسکے ایمان کی حفاظت کرے ۔ ۔ ۔ اس سے آگے لکھنا نہیں چاہتا سعودیہ میں خانہ کعبہ کا طواف رکنا بھی ،مسلمانوں کے مسیحا ، حضرت امام مہدی ، حضرت عیسیٰ کے ظہور کی نشانیاں ہیں ۔ دیکھتے ہیں کیا ہوتا ہے ۔

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com