مصباح کو دہری ذمہ داری دے کر کھلاڑیوں کا کام آسان کیا گیا، یونس خان

چارسدہ: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان یونس خان نے کہا ہے کہ مصباح کو دہری ذمہ داری تفویض کرکے کھلاڑیوں کا کام آسان کیا گیا ہے۔ تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان یونس خان نے چارسدہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کرکٹ کے نئے ڈھانچے سے پاکستان کرکٹ میں بہتری آئے گی۔

یونس خان نے کہا کہ پی ایس ایل میچز کا پاکستان میں انعقاد پی سی بی کی بڑی کامیابی ہے، یقین ہے کہ غیرملکی کرکٹرز پی ایس ایل کھیلنے ضرور پاکستان آئیں گے۔ سابق کپتان نے کہا کہ مصباح الحق کو ہیڈ کوچ اور چیف سلیکٹر مقرر کرنا خوش آئند ہے، مصباح الحق اور کھلاڑیوں کے درمیان اچھے تعلقات ہیں۔

پولیو ویکسین کے حوالے سے یونس نے کہا کہ والدین بچوں کو پولیو کے قطرے ضرور پلائیں، عوام پولیو ویکسین کے حوالے سے منفی افواہوں پر کام نہ دھریں۔

سابق کپتان یونس خان نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر پر بھارتی اقدام اقوام متحدہ قوانین کی خلاف ورزی ہے، کشمیریوں پر ظلم و ستم پر اقوام متحدہ آواز بلند کرے۔ یونس خان نے کہا کہ عوام اور پاک فوج کشمیریوں کی جدوجہد آزادی میں شانہ بشانہ ہیں، یوم دفاع و یکجہتی کشمیر پر قوم کا مثالی اتحاد دنیا کو بڑا پیغام ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے یوم دفاع پر ملک بھر میں یوم یکجہتی کشمیر منانے کی ہدایت کی تھی، جس پر سرکاری اداروں اور صوبائی دارالحکومتوں میں یوم دفاع اور کشمیر کی مختلف تقریبات کا انعقاد کیا گیا۔